Subject: FW: Küberturvalisuse seaduse ja teiste seaduste muutmise seadus (küberturvalisuse 2. direktiivi ülevõtmine)
From: "Kohtud info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Cc: "Astrid Asi" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Dec 2024 17:00:28 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, December 9, 2024 4:11 PM
To: Arenguseire Keskus <[email-masked]>; Audiitorkogu 
<[email-masked]>; Eesti Advokatuur <[email-masked]>; Eesti 
Apteekrite Liit <[email-masked]>; Eesti E-kaubanduse Liit 
<[email-masked]>; Eesti Elektritööstuse Liit 
<[email-masked]>; Eesti Gaasiliit <[email-masked]>; Eesti 
Infosüsteemide Audiitorite Ühing <[email-masked]>; Eesti Infotehnoloogia ja 
Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked]>; Eesti Jõujaamade ja Kaugkütte Ühing 
<[email-masked]>; [email-masked]; Eesti Kaupmeeste Liit 
<[email-masked]>; Eesti Kiirabi Liit <[email-masked]>; Eesti Kaitse- 
ja Kosmosetööstuse Liit <[email-masked]>; Eesti Kultuurkapital 
<[email-masked]>; Eesti Kunstiakadeemia <[email-masked]>; Eesti Logistika ja 
Ekspedeerimise Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Muusika- ja 
Teatriakadeemia <[email-masked]>; Eesti Pangaliit <[email-masked]>; 
[email-masked]; Eesti Proviisorapteekide Liit <[email-masked]>; Eesti 
Proviisorite Koda <[email-masked]>; Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda 
<[email-masked]>; Eesti Ravimihulgimüüjate Liit <[email-masked]>; Eesti 
Taristuehituse Liit <[email-masked]>; [email-masked]; Eesti 
Toiduainetööstuste Liit <[email-masked]>; Eesti Transpordikütuste Ühing 
<[email-masked]>; Eesti Turvaettevõtete Liit <[email-masked]>; 
Finantsinspektsioon <[email-masked]>; [email-masked]; Kohtud info 
<[email-masked]>; Kaitseliit <[email-masked]>; Keemilise ja Bioloogilise 
Füüsika Instituut <[email-masked]>; KP Koda <[email-masked]>; Logistika ja 
Sadamate Liit <[email-masked]>; Notarite Koda <[email-masked]>; 
Patendivolinike Koda <[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; 
Rahvusooper Estonia <[email-masked]>; Ravimitootjate Liit <[email-masked]>; 
Riigi Valimisteenistus <[email-masked]>; Riigikogu Kantselei 
<[email-masked]>; Riigimetsa Majandamise Keskus <[email-masked]>; 
Tagatisfond <[email-masked]>; Tallinna Halduskohus <[email-masked]>; Tallinna 
Ringkonnakohus info <[email-masked]>; Tartu HK Tartuhk info 
<[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; Tarturk info 
<[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>
Subject: Küberturvalisuse seaduse ja teiste seaduste muutmise seadus 
(küberturvalisuse 2. direktiivi ülevõtmine)

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Küberturvalisuse seaduse ja teiste seaduste muutmise seadus 
(küberturvalisuse 2. direktiivi ülevõtmine)

Registreerimise kuupäev: 09.12.2024

Registreerimise number: 2-2/3131-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee